Mr.Fruit luottaa BrightSignin infonäyttöratkaisuun

AV & Esitystekniikka
Info-tv / Digital Signage
07.01.2019

Uuden kauppakeskus Redin pirteän Mr.Fruit-myymälän audiovisuaalinen viestintä hoituu BrightSign-pohjaisen infonäyttöjärjestelmän voimin – näkyvästi ja näyttävästi.

Syksyllä Helsingin Kalasatamaan avatun kauppakeskus Redin uutuuttaan hohtavien liiketilojen keskeisiin maamerkkeihin kuuluva värikäs Mr.Fruit tarjoaa kiireiselle kulkijalle nopeasti ja helposti raikkaat smoothiet ja mehut sekä tuoreet salaatit, hedelmät ja marjat mukaan otettavassa muodossa.

Mr.Fruitin pirteään yleisilmeeseen sopii, että myyntipisteen kaikki kuvallinen, tekstillinen ja hinnallinen viestintä hoidetaan modernin BrightSign-pohjaisen infonäyttöjärjestelmän voimin. Mr.Fruitin omistajayrityksen Arho Nordicin markkinointipäällikkö Essi Lehtimäki, miksi konseptissa päädyttiin näin näyttävään Digital Signage -ratkaisuun?

Redin myymälä on Mr.Fruit -konseptimme ensimmäinen myyntipiste. Tuoretuotteisiin keskittyvän uuden, värikkään ja erottuvan konseptin mukaisesti halusimme myymälään runsaan ja näyttävän viestintäratkaisun. Olemme avaamassa lisää toimipisteitä, ja tänne asennettu näyttöjärjestelmä toimii hyvänä kokeilualustana tuleviakin myymälöitä ajatellen”, Lehtimäki kertoo.

Lehtimäki pitää hanketta erittäin onnistuneena, ja kiittelee näyttöjen hankintaprosessin ja asennuksen sujuvuutta.

Ne hoidettiin Studiotecin toimesta hyvin ja lopputulos on visiomme mukainen. Alkuperäinen suunnitelma näyttöjen määrästä vielä kasvoi loppumetreillä, mutta Studiotec hoiti senkin joustavasti ja toimitti projektin sovitusti maaliin aikataulussa.

Nälkä tosiaan kasvoi matkan varrella, ja lopulta päädyttiin peräti seitsemääntoista 32-tuumaiseen 24/7- tai 16/7-näyttöön, jotka kiertävät koko myyntipisteen ympäri. Jokainen BrightSignin HD1023-mediatoistimilla varustetuista näytöistä esittelee myymälän antia oman ”soittolistansa” mukaisesti, pysyvästä tarjonnasta Happy Hour -erikoistarjouksiin.

Mr.Fruitin video- ja audiotekniikan toimituksista Studiotecissä vastannut projektipäällikkö Janne Kallis sanoo, että DS- eli infonäyttöratkaisut ovat nyt vahvassa nousussa melkein alalla kuin alalla.

Esimerkiksi monessa pikaruokaravintolassa ruokalistat pyörivät jo kokonaan infonäytöillä, samoin perinteiset staattiset mainoskyltit ovat selvästi väistymässä näyttömainonnan tieltä.”

Infonäyttöjärjestelmään pohjautuvan viestinnän etuja ovat esimerkiksi kampanjamateriaalin hyödyntäminen, ajastetut ja muuttuvat sisällöt sekä ylipäätään näyttöjen yksilöllinen sisältökierto vaihtuvine kuvineen.

BrightSignin selainpohjaisuus ja käyttäjäystävällisyys lisäävät ratkaisuun vielä pari valttikorttia. Sisällöntuotanto ja näyttöjen etähallinta onnistuvat kätevästi pilvipalvelun välityksellä. Esimerkiksi Mr.Fruitin viestintäsisällöistä vastaava mainostoimisto pystyy tekemään periaatteessa kaiken omilta työkoneiltaan, omissa tiloissaan.

Tähänastiset käyttökokemukset infonäyttöjärjestelmästä ovat Lehtimäen mukaan rohkaisevia.

Olemme olleet tyytyväisiä, koska tällainen ratkaisu tarjoaa mahdollisuuden viestiä asiakkaalle näkyvästi, aineistojen päivittäminen etänä on varsin helppoa ja olemme lisäksi saaneet järjestelmän käyttöön hyvän koulutuksen Studiotecin väeltä.

Lehtimäen mukaan yhteistyö Studiotecin kanssa on sujunut hyvin.

He ovat reagoineet varsin nopeasti meillä ilmenneisiin tarpeisiin ja myös opastaneet meitä näyttöjärjestelmän etähallinnan käyttöönoton alkumetreillä.

Infonäyttökokonaisuuden lisäksi Studiotec toimitti ja asensi myös Redin Mr.Fruitiin audiojärjestelmän, jonka olennaisia komponentteja ovat Audacin linjakkaat WX502-seinäkaiuttimet ja cd/mp3-soitin sekä JBL:n mikserivahvistin.

Ota yhteyttä

Asiantunteva henkilökuntamme auttaa sinua löytämään parhaat ratkaisut tarpeisiisi, odotamme yhteydenottoasi.

 

Kallis Janne

Avainasiakaspäällikkö

050 354 8802

janne.kallis [at] studiotec.fi